香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Henry | 22nd Oct 2006 | Tech News | (369 Reads)
Anyone imagines what future game consoles will be like?

Is it gonna be in a fancier box? with more powerful CPU, and better graphic output? and that's it?

Well, I dont think so....

According to Toshiba, this is how they see the future of gaming be like:

Apparently, this new head-mounted display in the gaming device will be able to provide stunning graphics and gaming experience!!

Wow, that's nice....

But, I just couldnt help by imagine what it will look like when multiple ppl sit together to play this at the same time...

It's like big-headed aliens are sitting together to discuss how to conquer the world...hahaha


[1]

not appealing to me! i would think it's good to protect one from any trauma that may happen during playing such as physical fight with your opponent haha


[引用] | 作者 akaie | 22nd Oct 2006 | [舉報垃圾留言]

[2]

haha. maybe with that, they can actually fight physically by banging their heads together. haha


[引用] | 作者 外星人 | 22nd Oct 2006 | [舉報垃圾留言]

[3]

My gosh, isn't that thing heavy? ha ha, the pic looks funny with the tiny girl in that huge HUD. I guess it'll get better tho - as the military has pretty cool HUD, prolly takes 5+ yrs for it to get to consumers.

Mmmm.. there's this MMROPH anime called Hack.Sign, not sure if you have heard of it... but it does seem like it's the gaming for the future - more AI, interaction between people, virtual reality... up to the point where people lost themselves in the games. The thought is scary alright, but at the same time - it's interesting up to the point that i'm anticipating what the future will hold.


[引用] | 作者 Edmund | 22nd Oct 2006 | [舉報垃圾留言]

[4]

Oh yeah, man, same here. Can wait to see wut will be in store in the future.

Haha. we have similar feelings about this becuz we both work in this high tech area?


[引用] | 作者 外星人 | 23rd Oct 2006 | [舉報垃圾留言]